fredag 7 mars 2008

Tjejmiddag, vin och fotspa

(bild lånad från http://www.accu-chek.se)

... och oj så trevligt! Mina fötter är helt varma och pulserande efter det isländska fotsaltet, mirakelkrämen (härligt namn) och en kräm baserad på hajleverolja. Jag hade tänkt ta kort och skriva ett inlägg med fötterna i baljan, men mina 41:or såg så fånigt gigantiska ut i de små små fotbadsbyttorna så jag vågade inte.

Vinet flödade för två av oss, resterande skyllde på graviditeter och chaufförskap. Jag tror att alla hade trevligt, trots att två av oss skrattade högre och mer än vanligt. Det var lite decimerad styrka ikväll, då två stycken hade annat för sig. Nästa gång ska vi dock vara full styrka igen (i flera bemärkelser), för då är det dags för middag hos fotografen - således även dags för den årliga fotograferingen med gala som tema. Jag längtar!

Inga kommentarer: