tisdag 18 mars 2008

Dodo dododo dodo dododo dodo dododo oaoaoaoa

Denna strof har jag haft i huvudet hela dagen. För er som inte är så musikaliskt beresta kanske det framstår som mumbo-jumbo - ni andra greppar ju på en gång att det är Lucky lips med Cliff Richards jag nynnat på. En helt underbar och älskvärd melodi.

Annars har dagen förlöpt tämligen angenämt. Mitt huvud bankar, men jag skulle tro att jag varit en aning usel på att dricka vatten idag. Har helt enkelt inte haft tid att vara i personalrummet överhuvudtaget. Jag hoppas att huvudvärken ger med sig, så jag slipper bli sjuk nu när det vankas lov.

Åh, lov... Jag blir alldeles varm i hjärtat bara jag tänker på det. Det ska bli så härligt och så roligt. Till helgen vankas det middag och massor av vin och singstar, och helgen efter det är det den årliga galamiddagen med smink och fotografering. Jag längtar mig blå.

Inga kommentarer: