måndag 3 mars 2008

Halv-56

kan jag nu titulera mig som, och det känns alldeles förträffligt!

Jag har haft en mycket angenäm födelsedag som mestadels har utspelat sig på en biograf där jag har suttit på den mest intressanta föreläsning jag någonsin åhört. Jag har fått lära mig hur jag ska lägga upp mitt arbete för att försöka stimulera barnens högra och vänstra hjärnhalva samtidigt. Jag har även fått lära mig de olika muskeltyperna och hjärnans uppbyggnad. Mycket bra, och väldigt lärorikt.

Kvällen har sedan spenderats med mobilen i hand sittandes runt köksbordet. Jag tror inte att jag blivit så här ihågkommen något tidigare år och det känns kul.

Nu har jag bara en arbetsdag kvar (och den ska spenderas lyssnande på dagens mycket kloka kvinna) sen är det lov i 5 ljuva dagar. Det ska bli riktigt härligt!

Inga kommentarer: