måndag 17 december 2007

Hit me kusinfrun!

(och eventuella andra som vågar ge sig till känna)



BRUKAR DU KOMMA I TID?

Jag är alltid i tid till ett möte. Jag tycker det är pinsamt och nonchalant att komma försent.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Vinkvällen hos fotografen skulle jag tro.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött men förväntansfull.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
svart

KAN DU LAGA MAT?
Jadå.

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Mycket bra att ha.

ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Jovars

VAD SAKNAR DU?
Pappa.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Imorse när jag körde till jobbet och lyssnade på musik, det finns en sång som är så vacker att jag alltid börjar gråta.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Nja, en vanlig söndagskväll.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Äppeljuice

RAKAR DU BENA?
Nä, jag kammar bena. Jag rakar benen däremot.

ÄR DU NYTTIG?
Det skulle jag väl inte påstå.


NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
När jag är trött, dvs. vid 22-23.

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Fira jul, och akta renarna.

PROJEKT JUST NU?
Är lite hemligt ett tag till.

VAD BORDE DU GÖRA?
Sätta mig ner och försöka strukturera mina planer för jobbet.

VAD VILL DU GÖRA NU?
Ligga på playan och flexa med tårna.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Ja, flera till och med.

JAY LENO SHOW?
Nä hooja!

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
För att man vill, förhoppningsvis.

ÄR DU BLYG?
I vissa sällskap.

ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nä, tyvärr.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
05.45

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Kan och kan… Men jag kan nog klämma fram en trudelutt på piano, gitarr, blockflöjt och tvärflöjt.

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Ingen som helst.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Singstar

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Desperate housewives.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Verkligen inte.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
Nix

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Jag är lite skeptisk

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på dagsform, men en vinare brukar kunna gå ner.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nä.

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?
Jag vet inte, sagt något som jag inte borde sagt kanske.

ÅNGRAR DU DET?
Vissa saker, ja.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
Leka med snoppen.

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
Nä, jag är 27, snart 28.

BRUKAR DU SMINKA DEJ?
Jo.

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Jadå, som förutsättningarna ser ut så.

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Svarta byxor och svart tröja.

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
brun

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Oooh ja!

VAD VILL DU JOBBA MED?
Det jag jobbar med, skulle jag vara tvungen att byta skulle jag vilja bli författare.

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Ja lite

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Kärlek och goda vänner


VAD I LIVET ÅNGRAR DU?
Ingenting som jag kan komma på.

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Counting crows.

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Nä, bohem kanske.

ÄR DU TRÖTT?
Börjar bli

NÄR VAR DU FULL SENAST:
riktigt full var länge sedan, salongs var jag i förrgår.

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Tillsammans!

BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Counting crows/Elin Sigvardsson.

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
15 par kanske om man räknar med alla gummistövlar och sandaler.

FAVORITRÄTT?
Palt

VAD GÖR DU IMORGON?
Kör bil, jobbar, kör bil, vilar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Superkul! Vänta en halvtimma så har du en blogg att läsa.. ;)