torsdag 27 december 2007

Belåten

Och så var julen över för denna gång. Jag hade en mycket trevlig julafton i stugan med urmodern, bröderna och svägerskorna. God mat, trevligt sällskap och fina julklappar. Jag är mycket belåten!

Jag är även mycket belåten över en av mina julklappar till min M, nämligen ”Mario and Sonic at the olympics”. Det är ett väldigt roligt spel, och jag som inte har ont i varken axlar eller armar efter gårdagens takmålning kommer att oja mig imorgon då denna kvälls friidrottstävlande kommer att straffa sig. Men det får det väl vara värt…

Och vad takmålningen anbelangar så är jag, även över den, belåten. Vi har nu ett mycket fint och vitt tak i vardagsrummet. Det är bara väggarna som nu väntar på att bli tapetserade, sedan är det klart för den här gången.

Morgondagens planer gör mig också belåten, då planen är att gå ut och käka lunch med 3 favoriter i vackerstan. Jag kan redan nu säga säkert att det kommer att bli trevligt. Det har en tendens att bruka bli det.


PS. M-tomten var rar nog att förse mig med en alldeles förträfflig och fantastisk telefon så ni kan snart räkna med att det kommer att dyka upp lite mer bilder här på bloggen. DS.

Inga kommentarer: