söndag 31 augusti 2008

Kräftgång och brustna illusioner

Kanske en lite väl dramatisk rubrik för ett inte så dramatiskt inlägg.

Igår var det kräftskiva, med allt som det innebär. Detta allt inmundigades främst av mig och ljuva K. Mina två pavor och K's cider gick med förenade krafter åt som smör i solsken. Idag är första gången på väldigt länge som jag lider sviter från dagen innan. Därav kräftgången.

De brustna illusionerna står min f.d husguru Malin Wollin för. Jag tycker helt enkelt inte om det hon skriver längre, och tänker således inte rekommendera henne i min blogg som fabulös. Jag hoppas verkligen att det är alla hennes gravidhormoner som gör henne så elak och puckad, och att hon efter bejbisens ankomst återgår till sitt forna roliga jag. Det hon skriver nu är ingenting annat än trettioårskrisigt och fjortisytligt elakt.

Ni andra som finns kvar på min länklista här till höger är dock mer fabulösa än någonsin.

Inga kommentarer: