fredag 15 augusti 2008

Repris

Vi gör som alla tv-kanaler och kör en gammal repris. En repris av något helt fantastiskt!

Bortsett från den fantastiska sammansättningen av två klassiska sånger så är ju ukulele jädrigt häftigt. Det går ju inte att förneka. Jag skriver upp det på listan över "att-lära-mig-grejer":
1) Bas
2) Fiol (alt. cello)
3) Bastuba
4) Balalajka eller mandolin
5) Ukulele

Jag känner att det självklara i att jag ska lära mig flytande franska gör att jag inte ens behöver ha det med på min lista.

Nu är sommarlovet slut. Nu skulle jag ha varit ledig hur som helst, så 2 lediga dagar, sedan bär det av. Som jag längtar!

Jag hoppas att det är björnconvent i någon annan skog än vår skog i helgen. Jag ska nämligen dit och plocka blåbär, och är hemskt osugen på att råka störa dem. Men bäret för kvällen är hallon.
Enligt rapporterna från min hallonbuskskorrespondent ska de nu vara väldigt röda, stora och ropa på mig. Bäst jag beger mig!

Inga kommentarer: