lördag 4 oktober 2008

Och vi små glin, ja vi drack vin...

Jadu, en del vin blev det. Och wii... Oh my lord en sån träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Imorgon är det personalfest. Jag undrar hur jag kommer att få i mig något alkoholhaltigt. Det kommer bli tungt.

Idag har jag varit nostalgisk som få. Jag har lyssnat på en massa högstadie&gymnasielåtar på youtube. Det är helt fantastiskt. På bara någon sekund kan man bli helt belåten. Mitt inköp i Göteborg gjorde mig hur nostalgisk som helst. Jag känner att det börjar bli dags att damma av Rage against the machine och Tracy Bonham-skivorna. Eller som min tärna och bästa vän sa: " Mia, är det inte coolt, nu är vi så gamla att vi hänger med i modet för andra gången liksom". Och så är det ju. Dessa köpte jag första gången då jag var 16, och nu 12 år senare har jag ett par igen. Jag längtar svårt tills jag gått in dessa.

Nu blir det bädden alldeles strax, och jag lämnar er med denna nostalgilåt från slutet av min studenttid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mår de arma fötterna?

Anonym sa...

Fötterna mår prima. Ingådden av skor har inte startat ännu :)

Anonym sa...

Hehe, du menar inte att du skjuter på ingådden?!

Anonym sa...

Nej nej, jag traskar omkring i dem lite här hemma, men det har varit så mycket "gå-aktiviteter" på jobbet så jag har inte velat ha dem på mig på dagarna.