torsdag 31 juli 2008

Utmaningen orsakade kli i fingrarna

så jag måste nog fortsätta lite. Idag har jag varit på en tripp till vackerstan. Jag har hunnit med tre besök.
1) Spontanbesök hos gammal (höhö) och kär kollega.
2) Snabbvisit hos urmodern.
3) Paraplyöverlämning och pratfika hos A-H.

Alla tre var mycket trevliga, och det var så längesedan jag träffade både nr 1 och 3 så jag var glad i hjärtat när jag begav mig hemåt igen. Av A-H fick jag och min man (det känns fortfarande helt galet att skriva/säga det) en väldigt fin bröllopspresent som nog var en av de presenter vi fått med mest tanke bakom. Det är så konstigt för vi träffas sällan och efter varje gång vi har setts så kan jag inte förstå varför vi inte ses oftare. Det är verkligen märkligt för jag tycker mycket om hennes sällskap.

På väg från henne körde jag en ny väg. Den är enbart ny i den bemärkelsen att jag aldrig färdats på den förut. Det var en mycket söt och fin liten väg med fantastiskt vacker omgivning. Jag gillar såna vägar - autobahn är inget för mig.

Inga kommentarer: