torsdag 10 juli 2008

Så var det dags då

Här kommer det, mitt första inlägg som fru. Jag har dragit mig lite för att skriva, utan att egentligen veta varför. De flesta som läser min blogg var på vårt bröllop, och ni vet ju ändå hur fantastiskt det var, och hur roligt vi hade. Det känns liksom förmätet att sitta och skriva om det. Så vi lämnar det där, kanske återkommer jag i ämnet - kanske inte: Jag är gift och vårt bröllop var det roligaste jag varit på.

Det känns som att jag nu kan pusta ut och vara ledig "på riktigt", och det tänker jag bannemig vara också. Vi ska på bröllop på lördag, det är väl det enda vi har inplanerat den här sommaren. Det är synd att alla som brukar komma hem redan har hunnit komma hem och fara tillbaka igen. Det är ju så himla mycket sommar kvar.

Det ska bli spännande att se vad den har i sitt skafferi...

Inga kommentarer: