torsdag 29 november 2007

Mördarvecka

Så här känner jag mig...


Det är mycket nu... Denna vecka har innehållit två dagar då jag åkt till jobbet kl 6.40 och kommit hem vid 21.30. Hela min kropp skriker efter vila och sömn, och inte har jag fått något vettigt gjort heller -inte hemma i alla fall. På jobbet däremot: Klar med alla utvecklingssamtal, lekt herreman på täppan i 20gradig kyla med mina killar, sålt julpynt för 700 kronor, lyssnat på politiker och byabor i 2 timmar, meckat och lagat laminatorn, ja och så det vanliga frökengörat då så klart... For the sake of Gobo: Ge mig heeeeeelg!

PS. Missta inte burret här ovan för volym. Tänk "trassliga tovor". DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du! Vi gör ett bra jobb som sliter så som vi gör! Men visst fasiken blir man helt slut! Man vet knappt vart man ska ta vägen till slut.. Jag hejar iaf på ditt lag! Ha en superskön helg! kram

Maria sa...

Priset jag fick betala för den här veckan var 3F (Feber, Frossa och Förbannat ont i halsen). Och inte har man tid att vara sjuk till veckan heller, så det är bannemig bara att bli frisk imorgon!!