lördag 20 oktober 2007

Houston!

We've got a problem: Jag har bloggtorka!
Detta verkar även ha infunnit sig hos mina vänner, då deras bloggar inte heller uppdateras med önskvärd frekvens.

Jag skulle kunna blogga om min bedårande mössa som jag kommer att springa runt i i vinter. Jag skulle också kunna blogga om det trevliga middagssällskapet ikväll. Jag skulle även kunna blogga om mitt jobb och vägen dit, gårdagens shoppingdag med fantastiskt resultat eller dagens möbel-ihopmonterande, men jag har ingen inspiration. Jag har dessutom blivit anti-internet. Det brukar komma över mig med jämna mellanrum. Jag tål inte ens att se datorn igång i mitt rum. Det kommer kanske hålla i sig någon dag, men jag kommer snart att vara tillbaka. Jag vet inte när, bara att.

Så hjälp mig nu, kära vänner. Ge mig ett ämne att blogga om, så lovar jag att göra mitt bästa för att blogga röven av mig. Hjälp!

2 kommentarer:

Melankoli sa...

Jag har några bloggförslag

Du kan ju blogga om din bedårande mössa som du kommer att springa runt i i vinter. Du skulle också kunna blogga om det trevliga middagssällskapet ikväll. Du skulle även kunna blogga om ditt jobb och vägen dit, gårdagens shoppingdag med fantastiskt resultat eller dagens möbel-ihopmonterande.


;P

Maria sa...

Vitsigt Johan, vitsigt... Men eftersom det är ett förslag bättre än något annat så kör vi på det!