måndag 30 juli 2007

Premiär


Jahaja, en helt ny blogg som är min, bara min!

Det har varit ett himla tjat idag om min framtida bloggs eventuella existens (och framförallt namn). Det hela började i morse när min M skulle ner under grunden och byta rasskydd. Han kliver alltså ner genom ett hål i en garderob och vips så är han nere i råttland och krälar. Jag springer och hämtar kameran för att dokumentera själva dyket. Han knorrar och frågar:

M: Varför måste du ta kort?

J: För att jag ska starta en blogg idag och de här bilderna ska bli mitt första inlägg.

M: Gör du det kommer jag att kasta råttbajs på dig.

J: Jag tänker skriva i min blogg att du sa det där.

M: Gör det! Det kommer bli precis som Malin och Joachim.

I så fall kommer det ju bli helt lysande, så jag gör som planerat.

Inga kommentarer: