söndag 23 november 2008

Ge mig. NU!

Imorgon ska jag jobba. Jag gillar att jobba. Den här veckan har jag inte varit på jobbet. Jag har varit sjukskriven pigg och kry, men med begränsande och onda tre hål på magen.

Ja, det är skönt att sova hur länge man vill på morgnarna och ja, det är skönt att kunna gå i nattlinne hela dagen om man vill det. Och nä, det är inte jobbigt att ta med sig täcket från sängen och lägga sig direkt i soffan framför en film då man vaknar (bortsett från att man i början av veckan var tvungen att gå vändan via köket och försöka få i sig piller-coctailen med ena handen medan man försökte besegra duntäcket med den andra). Men enough is enough! Ge mig lite hjärnstimuli och intellektsbevarande diskussioner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att vara tillbaka på jobbet?

Hur går det med skorna förresten?

Anonym sa...

Det var mycket mycket skönt att komma tillbaka på jobbet imorse! Fast det känns ändå skönt att det bara är 4 veckor kvar till jullov. Men det är ju iofs stor skillnad på att vara ledig och på att vara sjukskriven.

Hahaha, ja de där skorna ja... Jag tror att jag tar det till våren :)